Kontaktní informace - kam doručit poškozený disk
Pokud potřebujete využít služby záchrana dat v Praze, můžete poškozené paměťové zařízení doručit kdykoliv v pracovní době na naši pražskou adresu. Nedostanete-li se k nám osobně, můžete zařízení zaslat jakoukoliv přepravní službou, nebo využít našeho bezplatného svozu přímo z vaší adresy.
Rychlost reakce často rozhoduje. Nepodceňujte prosím možnost rychlé telefonické konzultace
Před vlastní záchranou dat vždy proběhne bezplatná diagnostika poškozeného disku nebo jiného doručeného zařízení. Není vyžadována žádná záloha ani jiná platba předem. Diagnostika disku je neinvazivní, nedestruktivní, tj. probíhá pouze na základě měření. Vlastní nosič dat není otevírán, není na něj zapisováno (striktně v režimu čtení), ani není jinak pozměňováno. Pokud si nejste jisti, zda je váš problém řešitelný, či si nejste jisti přesným postupem, bez obav se nás zeptejte písemně nebo telefonicky 722 150 150 . Již během telefonické konzultace dokážeme v mnoha případech odhadnout závažnost problému a navrhnout možnosti.
Kam doručit zařízení osobně & přepravou
Prokopovo nám. 8
PRAHA 3 - ŽIŽKOV 130 00
Příjem a výdej: Pondělí až Pátek 10.00 - 17.30
Telefon NONSTOP24: +420 722 150 150
Telefon: +420 728 150 150
Email:
ID datové schránky: 6szt8xa
Jak správně zabalit zásilku pro přepravu disku přepravní službou
Standardně přijímáme poškozená datová média přepravovaná svozovou službou MyBlueDay!, dále kurýrními (DPD, PPL, DHL, Messenger, Zásilkovna atp.), nebo poštovními službami (Česká pošta Balík do ruky, Česká pošta EMS, Balíkovna), tzn. veškerými službami, které umožní doručení přímo na naši adresu a zároveň "trackování zásilky". Abyste zajistili maximálně bezpečný způsob doručení vašeho poškozeného paměťového zařízení, věnujte prosím pozornost následujícím řádkům.
- Poškozený externí disk nebo interní HDD zabalte kompletně do bublinkového igelitu nebo jiné tlumící hmoty. Vložte do kartonové krabice, která by měla být minimálně 2x větší než samotný disk. Zajistěte disk tak, aby v krabici tzv. "neplaval".
- Paměťovou kartu nebo flash disk stačí vložit do pevnější, ideálně bublinkové obálky. V případě paměťové karty je vhodné použít libovolné plastové pouzdro, nebo kartu podložit pevnějším kartonem, aby se vyloučilo její poškození.
- Nezapomeňte prosím přiložit kontaktní údaje jako jméno, kontaktní telefon, email a zpáteční adresa, případně přidělený identifikátor zakázky generovaný při odeslání on-line požadavku na obnovu dat (pokud byl vyplněn a odeslán).
- Zásilku zašlete na adresu naší datarecovery laboratoře v Praze , viz výše.
- Po doručení zásilky vás budeme informovat o tom, s jakým výsledkem diagnostika disku nebo jiného zaslaného zařízení dopadla a to telefonicky nebo písemně emailem. Zajímá vás více? jak probíhá záchrana dat krok za krokem.
Odeslání zásilky pomocí svozové služby
Pro ty, kteří nemají možnost odeslat zařízení kurýrní přepravou ani poštovním balíkem, nabízíme službu Svozu zásilky od zákazníka do MyBlueDay!. Podmínkou pro objednání služby je vyplnění on-line objednávkového formuláře. Ceny za služby související s přepravou zásilek vycházejí z aktuálního ceníku MyBlueDay!