Nechci volat, ale rád/a bych se zeptal/a

Dostali jste se do situace související se ztrátou dat. Potřebujete konzultaci? Rádi byste věděli, je-li Váš případ v zásadě řešitelný a s jakými cca náklady? Chcete mít jistotu, že svým nevhodným postupem nezpůsobíte další škody? Pokud jste požadovanou informaci nenalezli v často kladených otázkách FAQ, ani pomocí vyhledávání na webu MyBlueDay!, pak se nás zkuste zeptat pomocí tohoto formuláře. Neznáte-li technickou terminologii, netrapte se tím, nebude-li nám cokoliv jasné, zeptáme se my Vás.

Odpovědět se Vám pokusíme co nejdříve v závislosti na urgentnosti dotazu a našem vytížení. Pokud ovšem situaci vnímáte obzvláštně akutně, doporučíme Vám spíše volat naší linku podpory 722 150 150

V případě, že chcete zařízení doručit přímo k provedení diagnostiky, případně k obnově dat, lze využít on-line formuláře pro vytvoření požadavku na diagnostiku (vyplnění formuláře není podmínkou k doručení zařízení)



Tato stránka používá cookies. Použitím webu souhlasíte s jejich použitím.